Izloženi prozori ostaju prva kontaktna točka svih trgovina, pozivajući tisuće prolaznika da uđu unutra i bolje pogledaju njihovu ponudu. Danas je važnost prikaza prozora još veća nego ikada prije.

Dakle, ako ste netko tko se bavi izazovom dizajna upečatljivih izloga, željeli bismo podijeliti nekoliko savjeta i jedno tajno oružje koje će osigurati da se Vaš zaslon izdvoji iz mnoštva.

Što efekte prikaza izloga čine učinkovitima?

Pozicionirajte robu (slijedeći organizacijske smjernice) na načine koji će privući pažnju kupaca i potaknuti njihovo zanimanje.
Učinite da prozori budu informativni.
Slijedite zahtjeve za osvjetljenjem.
Osigurajte da zasloni prozora ispunjavaju zdravstvene i sigurnosne propise.

Vrste izloga:
Ovisno o vašoj vrsti poslovanja, možete birati između nekoliko stilova prikaza trgovine.

Otvoreni prozori na zaslonu djeluju dobro za odjeću, obuću i namještaj. Njihova prozirna pozadina omogućuje prolaznicima da u pozadini vide kako istaknute proizvode, tako i cijeli salon.

 

Zatvoreni prozori često koriste butici nakita i dodataka koji se fokusiraju na manje predmete.

 

Otočne izložbene prozore obično instaliraju velike robne kuće i supermarketi s puno dostupnog prostora.

 

 

Ugaoni prikazi prozora stvoreni su na uglu prodavaonica. Ova vrsta izloga trgovine posebno je povoljna za otvorene izloge.

 

 

Povišeni prikazi prozora. Ova vrsta prikaza izloga omogućuje trgovcima da stvari postavljaju na razinu očiju i prikazuju samo jedan ili nekoliko proizvoda. Obično ga koriste kozmetičke marke.

Rasvjeta
Pravilna rasvjeta još je jedan način da “fokusirate” svoju robu i skrenete pažnju na svoje proizvode čak i nakon što se vaša trgovina zatvori. Pravilnim osvjetljenjem pod pravim kutom izbjegavaju se sjene i proizvode su lijepo istaknuti, i danju i noću.

Savjeti za vrhunski prikaz izloga trgovina
Iako su osnovni zahtjevi za prikaz izloga ključni za promociju proizvoda, oni nisu dovoljni da odmah privuku pažnju potrošača. Nekoliko je dodatnih aspekata koje treba uzeti u obzir za stvaranje uspješnog prikaza prozora.

Ciljajte svoje kupce
Način na koji se ljudi osjećaju i kako doživljavaju sebe ključan je za vašu ciljanu publiku. Čak i najljepši i najoriginalniji prikaz trgovina neće odgovarati kupcima ako se ne uklapa u njihov životni odabir ili ono čemu teže.

Međutim, ako je Vaša poruka previše specifična, možete odbiti neke svoje segmente kupca. Pa kako to prevladati?

Budite originalni
Biti originalan ključ je uspjeha, ali može biti zastrašujuće pokušati nešto novo. Korištenje postojećih isprobanih pristupa može se činiti najisplativijom opcijom, ali nije. Što više oginalnosti možete stvoriti za svoj vlastiti brend, to će biti bolje.

Pričajte priču
Svaki sjajni dizajn izloga trgovine pripovijeda priču koja povezuje sve predmete koje prikazuje. Poveznice ne moraju nužno biti izravne ili očite, ali proizvodi bi trebali raditi zajedno, a svaki od njih doprinosi općoj temi.

Priča koju ispričate trebala bi pobuditi pozitivne emocije i prodati stil života, a ne proizvode.


3D holografske slike u prikazima prozora

Na današnjem visoko konkurentnom tržištu, trgovački lanci i mala poduzeća morali su osmisliti nove ideje za prikaz prozora kako bi ukrali pažnju publike. Korištenje naprednih tehnoloških rješenja dokazano privlači nove posjetitelje u trgovine.

3D holografski zasloni čine da zaslon vaše trgovine sjaji sa svijetlim, zadivljujućim 3D holografskim slikama.

https://dolly-link.hr/hr/hypervsn-croatia/

 

Comments are disabled.