Prije svega želimo se zahvaliti Hrvatskome poslovnome klubu u BIH čiji smo član i zahvaljujemo se na

listopadu za pamćenje i predivnim suradnjama s ostalim članovima. 

 

Sudjelovali smo na jednom od najprestižnijih poslovno-tehnoloških događaja u Bosni i Hercegovini NetWork konferenciji

Jedanaesta po redu NetWork konferencija, simboliziraju sinergiju znanja, inovacija i poslovnih prilika. Konferencija je okupila više od 1100 sudionika vrhunskih stručnjaka i kreatora trendova, uključujući IT profesionalce i entuzijaste, menadžere, poduzetnike, start-upove, ekonomske analitičare, državne službenike, medijske predstavnike i studente. Sve ove sudionike povezuje zajednički interes u primjeni tehnoloških i digitalnih dostignuća u poslovanju, unapređenju procesa i optimizaciji kompanijskih resursa kroz upotrebu najsuvremenijih tehnologija i alata koji to omogućavaju.

HT Eronet je i ove godine sudjelovao kao sponzor telekomunikacija, a na samom otvaranju konferencije na zanimljiv se način predstavio član Uprave i izvršni direktor za marketing, prodaju i korisničko iskustvo HT Eroneta Tomislav Ruk, koji se nazočnima u Neumu obratio na daljinu, putem holograma, naglasivši na taj način napredak i mogućnosti telekomunikacijske industrije. Tom prigodom Ruk je naglasio kako HT ERONET, kao telekomunikacijska i ICT kompanija koja posluje na području Bosne i Hercegovine, zauzima svoje mjesto ključnoga sudionika u procesu digitalizacije. Zbog toga i takav način obraćanja kao primjer prijelaza iz analognog u digitalni svijet. Ovaj projekt je realiziran suradnjom Dolly Link & Hologrami Hrvatska i HT Eronet  putem moderne tehnologije koju donosi Hypervsn tehnologija i prijelaz na digitalizaciju.

 

 

 

Krajem listopada bili smo sudionici na dva inspirativna i predivna dana Woman.Comm konferencije posvećene umrežavanju ljubitelja komunikacijske industrije regije. Cilj konferencije je posebno isticanje snage žene u poslovanju i leadershipu, njezin stvarni položaj u društvu danas, uz naglasak na važnosti društveno odgovornog djelovanja, nove trendove u komunikaciji te ljude i znanje kao najveću vrijednost organizacija. Spektakularan početak konferencije, hologramsko obraćanje organizatorice Irene Miličević Vukoja i njen avatar obilježili su predivnu suradnju  Agencije Prefix i  Dolly Link & Hologrami Hrvatska.

 

 

Digitalni ljudi: tko su oni?

Digitalni ljudi su naši predstavnici na internetu, a potencijal digitalnih ljudi je ogroman.

Oni mogu biti osobni digitalni pomoćnici, poslovni savjetnici, virtualni ambasadori robnih marki, evangelizatori tvrtki itd. Digitalni se ljudi razlikuju po svojim ulogama, odjeći, glasovima i izgledu. Mogu izgledati kao stvarni ljudi ili više kao animirani likovi. U osnovi isti, ljudi ih percipiraju na potpuno različite načine. Ljudi ne očekuju da animirani ljudi izgledaju kao pravi ljudi. Druga stvar su digitalni ljudi koji se pretvaraju da su stvarni ljudi – bezbrojna razdoblja ljudske evolucije učinila su da naš mozak prepoznaje i najsitnije promjene u ljudskom ponašanju i raspoloženju. Trenutačna razina računalne tehnologije još ne dopušta u potpunosti oponašanje mikro gestikulacija i izraza lica, ali blizu je! Također je vrlo blizu tome da digitalne ljude učini potpuno autonomnima ili, barem, neovisnima u svom profesionalnom području. Za razliku od primitivnih chatbota, napredni virtualni pomoćnici mogu odgovoriti na većinu pitanja korisnika stručno i na ljudski način. Naravno, digitalni ljudi su ekonomski fenomen, ali imaju neke ekskluzivne prednosti koje ne mogu nadomjestiti čak ni stvarni ljudi. Njihova digitalna priroda čini ih neosuđujućima – ljudi obično samo žele dobiti profesionalni savjet umjesto osobnog mišljenja.

3D ljudski hologrami

U većini slučajeva hologramski ljudi izgledaju kao pravi ljudi, što je glavni razlog da ih se ‘oživi’. Ponekad hologrami čak zamijene ljude tijekom različitih događaja uživo, poput koncerata, konferencija ili javnih nastupa. Tehnologija ljudskog holograma daleko je od savršene, ali njen potencijal je bez premca. Danas je još prerano govoriti o mogućnosti korištenja klasičnih holograma za prikaz ljudi. U većini slučajeva nude 3D slike poput holograma ili neke optičke iluzije podržane i poboljšane računalnim tehnologijama. U ovom trenutku, definirajući zahtjevi za ovu vrstu holograma su realističnost i mogućnost da se vide bez ikakvih posebnih uređaja, poput slušalica ili naočala.

HYPERVSN hologramski ljudi

HYPERVSN je predstavio hologramske ljude još 2018. Danas je to samostalno prijenosno rješenje za 3D prikaz koje vam omogućuje prikazivanje hologramskih slika ljudi gotovo bilo gdje. Mogućnost korištenja hologramskog čovjeka na različite načine u različitim scenarijima čini rješenje vrijednim za bilo koju industriju.

Kako možemo koristiti hologramske ljude za posao?


Telekomunikacija

Telekomunikacije su jedna od onih legendarnih metoda korištenja 3D ljudskih holograma koja leži u srcu same tehnologije. Ljudski hologrami omogućuju vam da na daljinu, ali još uvijek učinkovito, raspravljate, razmišljate i razmjenjujete ideje. Hologramska tehnologija može stvoriti novo digitalno okruženje (proširena stvarnost) s virtualnim pločama, vizualnim bilješkama, slikama, video zapisima i 3D modelima koji možda nisu dostupni u stvarnom životu.

Obrazovanje

Očekivano, kvaliteta obrazovanja dobivena hologramskim prijevodima bit će vrlo visoka. Osim toga, korištenje ljudskih holograma tijekom nastave u stvarnom životu omogućuje nam povezivanje s udaljenim stručnjacima kako bismo objasnili čak i najsloženije koncepte.

Medicina

Kao niti jedno drugo područje, medicina može imati velike koristi od 3D ljudskih hologramskih slika. Prilika vidjeti volumetrijske slike unutarnjih organa otvara neviđene mogućnosti dijagnostike i liječenja na daljinu, što je posebno vrijedno u kontekstu globalne pandemije. Nevjerojatan primjer korištenja široko pojasnog staničnog 5G i hologramske projekcije je operacija implantacije filtra donje šuplje vene koju je dovršio tim direktora Chen Yundaija iz Odjela za kardiovaskularne bolesti Opće bolnice PLA i kirurzi Druge narodne bolnice grada Yibin kao daljinski vodiči postupka.

Oglašavanje

Suprotno predviđanjima, online kupnja nije postala prevladavajući način kupovine. Danas većina “milenijalaca” i generacija “Z”  pokazuje hibridni obrazac – kupuju jednako često online i offline. Dodajući tome činjenicu da je online oglašavanje trenutno vrlo neučinkovito, s prosječnim CTR-om od oko 0,05%, 3D hologramske slike postaju odličan način za probijanje leda. 

Zabava – show business

Sfera zabave vjerojatno je prva iskoristila hologramske ljude. Slučajevi poput Madonne s animiranim bendom Gorillaz 2006. na Grammyjima i Tupaca Shakura 2012. na Coachelli , utrli su put drugim glazbenicima i javnim osobama. Danas koriste hologramsku ljudsku tehnologiju kako bi oživjeli mrtve slavne osobe ili nestale članove benda.

Maloprodaja

Hologramski ljudi disruptivna su tehnologija koja poput magneta privlači pažnju posjetitelja. U većini slučajeva brendovi svoje hologramske ljude postavljaju u izloge koji tjeraju prolaznike da zastanu, bulje i na kraju posjete trgovinu. Većina naših slučajeva upotrebe, uključujući Ikeu, Elle, Američko sveučilište u Kuvajtu, dokazuju da holografski ljudi uvijek postaju središnji dio svake instalacije.

Zašto odabrati hologramsku ljudsku tehnologiju?

Većina sadržaja koji konzumiramo je sadržaj koji sadrži ljude, tako da se očekuje da ljudi postanu veliki dio cijelog hologramskog svemira. A sada, kada digitalni ljudi predstavljaju brendove ili sami postaju brendovi, 3D hologramske slike način su da ih dovedemo u fizičku stvarnost. Hologramski telefonski i konferencijski pozivi, hologramske lekcije na daljinu, daljinska dijagnostika i tretmani uzbudljivi su i inovativni izgledi koji nas čekaju odmah iza ugla..Ako ste zainteresirani za hologramsku osobu  i želite saznati više o rješenju HYPERVSN ili više informacija o rješenju možete nas odmah kontaktirati ovdje. 

TEHNIČKE SPECIFIKACIJE: 

Ključne komponente: 3 x HYPERVSN Solo L, 3 x Wall Builder pretplata, MasterBox (s ažuriranjem), Router i MircoSD card
Dodatne komponente: Holographic Human Service
Opcijske komponente: Nosači za poravnanje / Glass Box L3 sa staklom (Obično ili Protiv odsjaja) / Glass Box L3 (bez stakla)
*Audio: Zvuk je omogućen ako je potrebno

Ukoračite u budućnost kao naš gradonačelnik, dr.Smiljan Vidić.

Hologramskog čovjeka možete i razdvojiti na 3 jedinice te koristiti zasebno kao uređaje.

Grad Čapljina će iste koristiti kao totemske reklame diljem grada.

Svoju narudžbu hologramskog čovjeka možete napraviti na:

info@dolly-link.hr ili putem telefona 097 6218 673.

Comments are disabled.