Hologrami
Hologrami
  • HOME
  • O hologramima
  • Proizvodi

      SVI PROIZVODI

      SmartV zid

      HYPERVSN SmartV zid

      Interaktivni hologramski prikazi
      Image05

      HYPERVSN Solo

      3D hologramski prikaz do 75 cm
      Izbornik-holo-osoba

      Hologram osoba

      NOVOSTI 

  • Hypervsn video
  • Katalog
  • Galerija
  • Blog
  • Promo video
Kontakt
Hologrami
Hologrami
  • HOME
  • O hologramima
  • Proizvodi
    • SmartV solo
    • SmartV zid
    • Hologram osoba
  • HYPERVSN VIDEO
  • Katalog
  • Galerija
  • Blog
  • Promo video

Listopad je bio mjesec hologramskih osoba u Dolly Linku!

Admin17 studenoga, 2023

Prije svega želimo se zahvaliti Hrvatskome poslovnome klubu u BIH čiji smo član i zahvaljujemo se na

listopadu za pamćenje i predivnim suradnjama s ostalim članovima. 

 

Sudjelovali smo na jednom od najprestižnijih poslovno-tehnoloških događaja u Bosni i Hercegovini NetWork konferenciji

Jedanaesta po redu NetWork konferencija, simboliziraju sinergiju znanja, inovacija i poslovnih prilika. Konferencija je okupila više od 1100 sudionika vrhunskih stručnjaka i kreatora trendova, uključujući IT profesionalce i entuzijaste, menadžere, poduzetnike, start-upove, ekonomske analitičare, državne službenike, medijske predstavnike i studente. Sve ove sudionike povezuje zajednički interes u primjeni tehnoloških i digitalnih dostignuća u poslovanju, unapređenju procesa i optimizaciji kompanijskih resursa kroz upotrebu najsuvremenijih tehnologija i alata koji to omogućavaju.

HT Eronet je i ove godine sudjelovao kao sponzor telekomunikacija, a na samom otvaranju konferencije na zanimljiv se način predstavio član Uprave i izvršni direktor za marketing, prodaju i korisničko iskustvo HT Eroneta Tomislav Ruk, koji se nazočnima u Neumu obratio na daljinu, putem holograma, naglasivši na taj način napredak i mogućnosti telekomunikacijske industrije. Tom prigodom Ruk je naglasio kako HT ERONET, kao telekomunikacijska i ICT kompanija koja posluje na području Bosne i Hercegovine, zauzima svoje mjesto ključnoga sudionika u procesu digitalizacije. Zbog toga i takav način obraćanja kao primjer prijelaza iz analognog u digitalni svijet. Ovaj projekt je realiziran suradnjom Dolly Link & Hologrami Hrvatska i HT Eronet  putem moderne tehnologije koju donosi Hypervsn tehnologija i prijelaz na digitalizaciju.

 

 

 

Krajem listopada bili smo sudionici na dva inspirativna i predivna dana Woman.Comm konferencije posvećene umrežavanju ljubitelja komunikacijske industrije regije. Cilj konferencije je posebno isticanje snage žene u poslovanju i leadershipu, njezin stvarni položaj u društvu danas, uz naglasak na važnosti društveno odgovornog djelovanja, nove trendove u komunikaciji te ljude i znanje kao najveću vrijednost organizacija. Spektakularan početak konferencije, hologramsko obraćanje organizatorice Irene Miličević Vukoja i njen avatar obilježili su predivnu suradnju  Agencije Prefix i  Dolly Link & Hologrami Hrvatska.

 

 

Digitalni ljudi: tko su oni?

Digitalni ljudi su naši predstavnici na internetu, a potencijal digitalnih ljudi je ogroman.

Oni mogu biti osobni digitalni pomoćnici, poslovni savjetnici, virtualni ambasadori robnih marki, evangelizatori tvrtki itd. Digitalni se ljudi razlikuju po svojim ulogama, odjeći, glasovima i izgledu. Mogu izgledati kao stvarni ljudi ili više kao animirani likovi. U osnovi isti, ljudi ih percipiraju na potpuno različite načine. Ljudi ne očekuju da animirani ljudi izgledaju kao pravi ljudi. Druga stvar su digitalni ljudi koji se pretvaraju da su stvarni ljudi – bezbrojna razdoblja ljudske evolucije učinila su da naš mozak prepoznaje i najsitnije promjene u ljudskom ponašanju i raspoloženju. Trenutačna razina računalne tehnologije još ne dopušta u potpunosti oponašanje mikro gestikulacija i izraza lica, ali blizu je! Također je vrlo blizu tome da digitalne ljude učini potpuno autonomnima ili, barem, neovisnima u svom profesionalnom području. Za razliku od primitivnih chatbota, napredni virtualni pomoćnici mogu odgovoriti na većinu pitanja korisnika stručno i na ljudski način. Naravno, digitalni ljudi su ekonomski fenomen, ali imaju neke ekskluzivne prednosti koje ne mogu nadomjestiti čak ni stvarni ljudi. Njihova digitalna priroda čini ih neosuđujućima – ljudi obično samo žele dobiti profesionalni savjet umjesto osobnog mišljenja.

3D ljudski hologrami

U većini slučajeva hologramski ljudi izgledaju kao pravi ljudi, što je glavni razlog da ih se ‘oživi’. Ponekad hologrami čak zamijene ljude tijekom različitih događaja uživo, poput koncerata, konferencija ili javnih nastupa. Tehnologija ljudskog holograma daleko je od savršene, ali njen potencijal je bez premca. Danas je još prerano govoriti o mogućnosti korištenja klasičnih holograma za prikaz ljudi. U većini slučajeva nude 3D slike poput holograma ili neke optičke iluzije podržane i poboljšane računalnim tehnologijama. U ovom trenutku, definirajući zahtjevi za ovu vrstu holograma su realističnost i mogućnost da se vide bez ikakvih posebnih uređaja, poput slušalica ili naočala.

HYPERVSN hologramski ljudi

HYPERVSN je predstavio hologramske ljude još 2018. Danas je to samostalno prijenosno rješenje za 3D prikaz koje vam omogućuje prikazivanje hologramskih slika ljudi gotovo bilo gdje. Mogućnost korištenja hologramskog čovjeka na različite načine u različitim scenarijima čini rješenje vrijednim za bilo koju industriju.

Kako možemo koristiti hologramske ljude za posao?


Telekomunikacija

Telekomunikacije su jedna od onih legendarnih metoda korištenja 3D ljudskih holograma koja leži u srcu same tehnologije. Ljudski hologrami omogućuju vam da na daljinu, ali još uvijek učinkovito, raspravljate, razmišljate i razmjenjujete ideje. Hologramska tehnologija može stvoriti novo digitalno okruženje (proširena stvarnost) s virtualnim pločama, vizualnim bilješkama, slikama, video zapisima i 3D modelima koji možda nisu dostupni u stvarnom životu.

Obrazovanje

Očekivano, kvaliteta obrazovanja dobivena hologramskim prijevodima bit će vrlo visoka. Osim toga, korištenje ljudskih holograma tijekom nastave u stvarnom životu omogućuje nam povezivanje s udaljenim stručnjacima kako bismo objasnili čak i najsloženije koncepte.

Medicina

Kao niti jedno drugo područje, medicina može imati velike koristi od 3D ljudskih hologramskih slika. Prilika vidjeti volumetrijske slike unutarnjih organa otvara neviđene mogućnosti dijagnostike i liječenja na daljinu, što je posebno vrijedno u kontekstu globalne pandemije. Nevjerojatan primjer korištenja široko pojasnog staničnog 5G i hologramske projekcije je operacija implantacije filtra donje šuplje vene koju je dovršio tim direktora Chen Yundaija iz Odjela za kardiovaskularne bolesti Opće bolnice PLA i kirurzi Druge narodne bolnice grada Yibin kao daljinski vodiči postupka.

Oglašavanje

Suprotno predviđanjima, online kupnja nije postala prevladavajući način kupovine. Danas većina “milenijalaca” i generacija “Z”  pokazuje hibridni obrazac – kupuju jednako često online i offline. Dodajući tome činjenicu da je online oglašavanje trenutno vrlo neučinkovito, s prosječnim CTR-om od oko 0,05%, 3D hologramske slike postaju odličan način za probijanje leda. 

Zabava – show business

Sfera zabave vjerojatno je prva iskoristila hologramske ljude. Slučajevi poput Madonne s animiranim bendom Gorillaz 2006. na Grammyjima i Tupaca Shakura 2012. na Coachelli , utrli su put drugim glazbenicima i javnim osobama. Danas koriste hologramsku ljudsku tehnologiju kako bi oživjeli mrtve slavne osobe ili nestale članove benda.

Maloprodaja

Hologramski ljudi disruptivna su tehnologija koja poput magneta privlači pažnju posjetitelja. U većini slučajeva brendovi svoje hologramske ljude postavljaju u izloge koji tjeraju prolaznike da zastanu, bulje i na kraju posjete trgovinu. Većina naših slučajeva upotrebe, uključujući Ikeu, Elle, Američko sveučilište u Kuvajtu, dokazuju da holografski ljudi uvijek postaju središnji dio svake instalacije.

Zašto odabrati hologramsku ljudsku tehnologiju?

Većina sadržaja koji konzumiramo je sadržaj koji sadrži ljude, tako da se očekuje da ljudi postanu veliki dio cijelog hologramskog svemira. A sada, kada digitalni ljudi predstavljaju brendove ili sami postaju brendovi, 3D hologramske slike način su da ih dovedemo u fizičku stvarnost. Hologramski telefonski i konferencijski pozivi, hologramske lekcije na daljinu, daljinska dijagnostika i tretmani uzbudljivi su i inovativni izgledi koji nas čekaju odmah iza ugla..Ako ste zainteresirani za hologramsku osobu  i želite saznati više o rješenju HYPERVSN ili više informacija o rješenju možete nas odmah kontaktirati ovdje. 

TEHNIČKE SPECIFIKACIJE: 

Ključne komponente: 3 x HYPERVSN Solo L, 3 x Wall Builder pretplata, MasterBox (s ažuriranjem), Router i MircoSD card
Dodatne komponente: Holographic Human Service
Opcijske komponente: Nosači za poravnanje / Glass Box L3 sa staklom (Obično ili Protiv odsjaja) / Glass Box L3 (bez stakla)
*Audio: Zvuk je omogućen ako je potrebno

Ukoračite u budućnost kao naš gradonačelnik, dr.Smiljan Vidić.

Hologramskog čovjeka možete i razdvojiti na 3 jedinice te koristiti zasebno kao uređaje.

Grad Čapljina će iste koristiti kao totemske reklame diljem grada.

Svoju narudžbu hologramskog čovjeka možete napraviti na:

info@dolly-link.hr ili putem telefona 097 6218 673.

Dolly Link Creative Solutions jača partnerstvo s Hypervsnom u svrhu razvoja inovacija u Hrvatskoj!

Admin20 siječnja, 2023

Preneseno sa izvorne Hypervsn stranice: Dolly Link Creative Solutions Strengthens Partnership with HYPERVSN to Innovate Croatia – HYPERVSN


Dolly Link Creative Solutions kao službeni partner razvoja Hypervsn tehnologije za područje Hrvatske

London, Ujedinjeno Kraljevstvo – Dolly Link Creative Solutions službeni je partner u Hrvatskoj s tehnološkim inovatorom HYPERVSN – kreatorima prvog integriranog 3D hologramskog sustava prikaza na svijetu. Dolly Link je potpisala ugovor o prodaji za Hrvatsku s tvrtkom HYPERVSN sa sjedištem u Londonu još 2017.godine. Dolly Link je inovativna kreativna agencija koja svojim klijentima nudi jedinstvene i upečatljive dizajne i materijale za stvaranje većih mogućnosti za svoje klijente. Oni koriste vrlo disruptivna i privlačna HYPERVSN hologramska rješenja kako bi doveli budućnost izravno u marketinške materijale svojih klijenata. Revolucionarna HYPERVSN tehnologija proizvodi vizualne slike i videozapise koji izgledaju kao da “lebde” u zraku, a gledatelji ih percipiraju kao holograme visoke rezolucije bez ikakvih nosivih uređaja – primjerice uzmite najnovija HYPERVSN SmartV rješenja koja 3D interaktivnost stavljaju u prvi plan korisničkog iskustva i sigurno će oduševiti publiku diljem svijeta! Sustav HYPERVSN sastoji se od pojedinačnih zaslona, ​​vlasničkog softverskog paketa koji omogućuje daljinsko upravljanje svim uređajima s jedne lokacije, kao i moćan HYPERVSN 3D Studio za jednostavno pretvaranje 2D slika u privlačne 3D vizuale. HYPERVSN jedinice mogu se instalirati pojedinačno ili se više jedinica može sinkronizirati kako bi se stvorila jedna veća slika za još snažniju HYPERVSN zidnu instalaciju. “Sustav HYPERVSN predstavlja nove prilike za privlačenje i pretvaranje publike uključivanjem u smislene razgovore sa svim demografskim skupinama kupaca. To je definitivno jedinstveni potez za robne marke koje žele postići visoku izloženost robne marke i učinkovito se izdvojiti od konkurencije.” – Ales Jurabayev, HYPERVSN direktor prodaje za srednju i istočnu Europu.

Promo hologramski video Dolly Link

“Dolly Link Creative Solutions radi s HYPERVSN-om od 2017., nakon što smo vidjeli ovu fantastičnu tehnologiju na CES-u u Las Vegasu. Otkako smo postali HYPERVSN partneri, neumorno radimo na implementaciji hologramske tehnologije. I mi smo vrlo uzbuđeni zbog lansiranja HYPERVSN SmartV tehnologije! Sljedeći mjesec implementiramo ga u kasina i gradove u blizini prekrasne jadranske obale. Čast nam je biti HYPERVSN partner i oduševljeni smo što možemo promovirati HYPERVSN diljem Hrvatske.” Dolores Malivuk, vlasnica Dolly Link Creative Solutions

O Dolly Link Creative Solutions

Dolly Link Creative Solutions je inovativna marketinška agencija specijalizirana za grafički dizajn, web dizajn, dizajn video animacija i dizajn 3D modela. Njihovi klijenti su Ministarstvo poljoprivrede RH, Maxbet Casina, tvronica sladoleda Ledo, Oktal Pharma, Turistička zajednica Grada Zadra, Hrvatska narodna banka i mnogi drugi, uključujući renomiranu tvrtku za prodaju guma, Vulkal gdje su već implementirali hologramsku tehnologiju i DLinks – hrvatski lanac trgovina elektronikom. U Dolly Link Creative Solutions showroomu u Hrvatskoj, njihovi klijenti imaju priliku vidjeti HYPERVSN Solo M i HYPERVSN Solo L, te HYPERVSN Wall od 6 jedinica. Već su glavna agencija za hologramsku HYPERVSN tehnologiju, imaju nevjerojatne planove i suradnju za 2023. i neće stati na tome.

O HYPERVSN-u

HYPERVSN je tehnološka tvrtka odgovorna za razvoj inovativnog i disruptivnog 3D hologramskog sustava koji gledateljima pruža impresivno iskustvo. Iz našeg globalnog sjedišta u Londonu, HYPERVSN pruža usluge za više od 170 partnera i kupaca kao što su Walmart, Coca-Cola, Audi, Nike i Burger King diljem svijeta. Tvrtka, osnovana 2011. godine i koju je u početku podupirao Sir Richard Branson, nedavno je privukla dodatna ulaganja, između ostalih, Marka Cubana.
Vlasnički HYPERVSN hardver radi u sprezi s platformom jedinstvenog i robusnog softvera i sadržaja kako bi korisnicima pružio integrirano 360, visokokvalitetno poslovno rješenje. Ciljane poslovne vertikale uključuju digitalno oglašavanje, maloprodaju, događaje, obrazovanje, javnu sigurnost i mnoge druge slučajeve upotrebe. Naša robna marka “See Extraordinary” sažima pristup za koji se zalažemo.

Vidjeti je vjerovati. Stvaramo izvanredna iskustva za ljude koji gledaju naše hologramske slike s osjećajem dječjeg strahopoštovanja i čuđenja.

Više informacija i narudžbe holograma na info@dolly-link.hr ili na 097 6218 673.

Prva hologramska osoba na Balkanu i kako postići digitalnu komunikaciju s emocijom?!

Admin21 studenoga, 2022

PRVA HOLOGRAMSKA OSOBA NA BALKANU!

 

Zanimljiva svečana sjednica Gradskog vijeća Grada Čapljine održana je u rujnu 2022. Pored redovnih događaja koji su sastavni dio sjednice, istu je obilježila i jedna zanimljivost.

Naime, gradonačelnik Čapljine dr. Smiljan Vidić obratio se okupljenima putem holograma, predstavivši tako izvještaj o radu između dvije sjednice.

Okupljenima je ovaj prikaz bio zanimljiv, a domaćin je htio pokazati kako grad tehnološki napreduje u svakom pogledu.

Budućnost je svakako stigla na jug Hercegovine i ponosni smo što je tvrtka Dolly Link Creative Solutions to omogućila.

 

U današnje vrijeme vodeće međunarodne tvrtke, osim što maksimiziraju svoje profite, osjećaju se sve spremnijima  za pozitivnu promjenu u društvu.

Poduzeća uvode inovativnije prakse u način na koji posluju i pomažu u stvaranju drugačijeg vizualnog okruženja u svojim uredima i izvan njih.

Pogledajte video:

Hologram dr Smiljan Vidic – YouTube

Uz pomoć najnovije tehnologije to se može učiniti još učinkovitije.  Navesti ćemo neke odlične primjene hologramskog čovjeka. 

Jesmo li digitalni ili fizički? Ne, stvarno, osim teorija zavjere ili znanstveno-fantastičnih scenarija?  Možete reći da smo svakako fizički – mi fizički postojimo u fizičkom svijetu.

Da, postojimo u fizičkom svijetu, ali živimo li doista tamo?

Koliko često nešto naučite iz privatnih razgovora, javnih rasprava, papirnatih knjiga? Vjerojatno, ne tako često, više nije toliko učinkovito. Uglavnom čitamo online knjige, dobivamo vijesti s televizije i društvenih medija, pretražujemo internet tražeći odgovore i tako dalje. Većina naših interesa i težnji je online, a neki od nas čak i doslovno ‘žive’ ondje.

Ipak, ljudi smo i trebamo komunicirati, osjećati podršku i sreću. Možemo li to dobiti digitalno? Da, izgleda da možemo. Ali za ovu svrhu, moramo imati ljude poput nas s kojima možemo surađivati.

Digitalni ljudi: tko su oni?

Digitalni ljudi su naši predstavnici na internetu, a potencijal digitalnih ljudi je ogroman.

Oni mogu biti osobni digitalni pomoćnici, poslovni savjetnici, virtualni ambasadori robnih marki, evangelizatori tvrtki itd. Digitalni se ljudi razlikuju po svojim ulogama, odjeći, glasovima i izgledu. Mogu izgledati kao stvarni ljudi ili više kao animirani likovi. U osnovi isti, ljudi ih percipiraju na potpuno različite načine. Ljudi ne očekuju da animirani ljudi izgledaju kao pravi ljudi. Druga stvar su digitalni ljudi koji se pretvaraju da su stvarni ljudi – bezbrojna razdoblja ljudske evolucije učinila su da naš mozak prepoznaje i najsitnije promjene u ljudskom ponašanju i raspoloženju. Trenutačna razina računalne tehnologije još ne dopušta u potpunosti oponašanje mikro gestikulacija i izraza lica, ali blizu je! Također je vrlo blizu tome da digitalne ljude učini potpuno autonomnima ili, barem, neovisnima u svom profesionalnom području. Za razliku od primitivnih chatbota, napredni virtualni pomoćnici mogu odgovoriti na većinu pitanja korisnika stručno i na ljudski način. Naravno, digitalni ljudi su ekonomski fenomen, ali imaju neke ekskluzivne prednosti koje ne mogu nadomjestiti čak ni stvarni ljudi. Njihova digitalna priroda čini ih neosuđujućima – ljudi obično samo žele dobiti profesionalni savjet umjesto osobnog mišljenja.

3D ljudski hologrami

U većini slučajeva hologramski ljudi izgledaju kao pravi ljudi, što je glavni razlog da ih se ‘oživi’. Ponekad hologrami čak zamijene ljude tijekom različitih događaja uživo, poput koncerata, konferencija ili javnih nastupa. Tehnologija ljudskog holograma daleko je od savršene, ali njen potencijal je bez premca. Danas je još prerano govoriti o mogućnosti korištenja klasičnih holograma za prikaz ljudi. U većini slučajeva nude 3D slike poput holograma ili neke optičke iluzije podržane i poboljšane računalnim tehnologijama. U ovom trenutku, definirajući zahtjevi za ovu vrstu holograma su realističnost i mogućnost da se vide bez ikakvih posebnih uređaja, poput slušalica ili naočala.

HYPERVSN hologramski ljudi

HYPERVSN je predstavio hologramske ljude još 2018. Danas je to samostalno prijenosno rješenje za 3D prikaz koje vam omogućuje prikazivanje hologramskih slika ljudi gotovo bilo gdje. Mogućnost korištenja hologramskog čovjeka na različite načine u različitim scenarijima čini rješenje vrijednim za bilo koju industriju.

Kako možemo koristiti hologramske ljude za posao?


Telekomunikacija

Telekomunikacije su jedna od onih legendarnih metoda korištenja 3D ljudskih holograma koja leži u srcu same tehnologije. Ljudski hologrami omogućuju vam da na daljinu, ali još uvijek učinkovito, raspravljate, razmišljate i razmjenjujete ideje. Hologramska tehnologija može stvoriti novo digitalno okruženje (proširena stvarnost) s virtualnim pločama, vizualnim bilješkama, slikama, video zapisima i 3D modelima koji možda nisu dostupni u stvarnom životu.

Obrazovanje

Očekivano, kvaliteta obrazovanja dobivena hologramskim prijevodima bit će vrlo visoka. Osim toga, korištenje ljudskih holograma tijekom nastave u stvarnom životu omogućuje nam povezivanje s udaljenim stručnjacima kako bismo objasnili čak i najsloženije koncepte.

Medicina

Kao niti jedno drugo područje, medicina može imati velike koristi od 3D ljudskih hologramskih slika. Prilika vidjeti volumetrijske slike unutarnjih organa otvara neviđene mogućnosti dijagnostike i liječenja na daljinu, što je posebno vrijedno u kontekstu globalne pandemije. Nevjerojatan primjer korištenja široko pojasnog staničnog 5G i hologramske projekcije je operacija implantacije filtra donje šuplje vene koju je dovršio tim direktora Chen Yundaija iz Odjela za kardiovaskularne bolesti Opće bolnice PLA i kirurzi Druge narodne bolnice grada Yibin kao daljinski vodiči postupka.

Oglašavanje

Suprotno predviđanjima, online kupnja nije postala prevladavajući način kupovine. Danas većina “milenijalaca” i generacija “Z”  pokazuje hibridni obrazac – kupuju jednako često online i offline. Dodajući tome činjenicu da je online oglašavanje trenutno vrlo neučinkovito, s prosječnim CTR-om od oko 0,05%, 3D hologramske slike postaju odličan način za probijanje leda. 

Zabava – show business

Sfera zabave vjerojatno je prva iskoristila hologramske ljude. Slučajevi poput Madonne s animiranim bendom Gorillaz 2006. na Grammyjima i Tupaca Shakura 2012. na Coachelli , utrli su put drugim glazbenicima i javnim osobama. Danas koriste hologramsku ljudsku tehnologiju kako bi oživjeli mrtve slavne osobe ili nestale članove benda.

Maloprodaja

Hologramski ljudi disruptivna su tehnologija koja poput magneta privlači pažnju posjetitelja. U većini slučajeva brendovi svoje hologramske ljude postavljaju u izloge koji tjeraju prolaznike da zastanu, bulje i na kraju posjete trgovinu. Većina naših slučajeva upotrebe, uključujući Ikeu, Elle, Američko sveučilište u Kuvajtu, dokazuju da holografski ljudi uvijek postaju središnji dio svake instalacije.

Zašto odabrati hologramsku ljudsku tehnologiju?

Većina sadržaja koji konzumiramo je sadržaj koji sadrži ljude, tako da se očekuje da ljudi postanu veliki dio cijelog hologramskog svemira. A sada, kada digitalni ljudi predstavljaju brendove ili sami postaju brendovi, 3D hologramske slike način su da ih dovedemo u fizičku stvarnost. Hologramski telefonski i konferencijski pozivi, hologramske lekcije na daljinu, daljinska dijagnostika i tretmani uzbudljivi su i inovativni izgledi koji nas čekaju odmah iza ugla..Ako ste zainteresirani za hologramsku osobu  i želite saznati više o rješenju HYPERVSN ili više informacija o rješenju možete nas odmah kontaktirati ovdje. 

TEHNIČKE SPECIFIKACIJE: 

Ključne komponente: 3 x HYPERVSN Solo L, 3 x Wall Builder pretplata, MasterBox (s ažuriranjem), Router i MircoSD card
Dodatne komponente: Holographic Human Service
Opcijske komponente: Nosači za poravnanje / Glass Box L3 sa staklom (Obično ili Protiv odsjaja) / Glass Box L3 (bez stakla)
*Audio: Zvuk je omogućen ako je potrebno

Ukoračite u budućnost kao naš gradonačelnik, dr.Smiljan Vidić.

Hologramskog čovjeka možete i razdvojiti na 3 jedinice te koristiti zasebno kao uređaje.

Grad Čapljina će iste koristiti kao totemske reklame diljem grada.

Svoju narudžbu hologramskog čovjeka možete napraviti na:

info@dolly-link.hr ili putem telefona 097 6218 673.

Predstavljamo Glass Box – moderan dodatak hologramskim vizualima

Admin12 veljače, 2021

Već znate genijalnost HYPERVSN uređaja te Vam sada predstavljamo Glass Box dodatak koji će ga ne samo vizualno dočarati nego i zaštititi.

Staklena kutija dizajnirana je od kaljenog stakla kako bi zaštitila vaš uređaj te poboljšava i sliku koje predstavite u njemu. Elegantan i inovativan, besprijekorno se uklapa u bilo koju instalaciju zahvaljujući ne samo svom futurističkom dizajnu, već i svojoj prenosivosti.

Izdržljivo i sigurno
Kao što znate, upotreba vašeg uređaja HYPERVSN  u prepunim prostorima može predstavljati određeni rizik. Držanje malih ruku i znatiželjnih prstiju od oštrica koje se vrte ponekad može biti gnjavaža, ali ne i sa Staklenom kutijom!

Izdržljiv i iznenađujuće lagan, ne samo da će vaši kupci biti 100% sigurni da ne dođu u kontakt s uređajem, već će i elegantno pohvaliti vizualne sadržaje koje projektira.

Koristite ga gdje god
Čitav asortiman Solo dodataka (uključujući Glass Box) savršen je za upotrebu bilo gdje! Od polica, do spremišta stalaka, izloga ili bilo koje druge ravne, vodoravne površine s kojom želite raditi, Glass Box učinit će za Vaš prostor čudesnim.


Poboljšana kvaliteta slike
Ne samo da je izdržljivo, lagano i zaštitno, staklo koje se koristi sa strane i s prednje strane kutije zapravo poboljšava 3D slike koje stvarate, dajući im jasnoću i dubinu koja dosljedno zadivljuju publiku. Dodavanjem okvira ništa se ne oduzima, što vam omogućuje da osigurate zaštitu imovine i gledatelja dok nastavljate graditi uistinu nevjerojatne odnose s kupcima.

Ključne prednosti i tehničke specifikacije Glass Box-a su u nastavku, pa ih pročitajte samo kako biste bili sigurni da je ovaj dodatak pravi za vas:

Nula odsjaja
Poboljšani prikaz slike
Konstrukcija iz kaljenog stakla otporna na ogrebotine
Prijenosni i 100% bez ozljeda
Kompatibilnost uređaja: Solo M
Težina: (bez uređaja) 22 kg
Dimenzije: 665 x 300 x 665mm
Materijali (svi nezapaljivi)
Kaljeno staklo protiv odsjaja
Čelični lim

Učinite Vaše prostore čarobnima već danas!

 

3D hologrami za hotele – od digitalnih natpisa do obrazovnih zaslona

Admin7 prosinca, 2020

Budući da su malo tradicionalniji od ostalih industrija poput mode ili maloprodaje, hoteli su sada prisiljeni ići u korak s najnovijim ugostiteljskim trendovima u pokušaju da pridobiju nove goste i održe lojalnost marki i posjetitelja.

Danas u svijetu postoji više od 700 000 hotela s više od 16 milijuna soba. Prilično impresivno, zar ne? Još je impresivnije to što se ti brojevi godišnje povećavaju. Primjerice, u SAD-u se broj hotelskih soba povećava za preko 650 000 godišnje!

Uz takve brojke, hoteli moraju pronaći način da se istaknu i ostanu relevantni. Prije deset godina digitalne su signalizacije prvi put predstavljene kao rješenje za zaslon u najinovativnijim hotelima, deset godina kasnije,  hoteli širom svijeta bore se za inovacje sljedeće razine.

Sam pogled na zatvorene digitalne zaslone više nije dovoljan. Gosti traže vrhunska iskustva i digitalnu uslugu s pet zvjezdica. HYPERVSN pruža upravo to, vodeći digitalne inovacije korak dalje. Umjesto tradicionalnih LED zaslona, ​​HYPERVSN proizvodi 3D hologramske slike koje izgledaju kao da lebde u zraku. Možete li zamisliti kakav učinak ovi vizuali mogu stvoriti u hotelu? Futuristički interijeri, izložbeni prikazi i inovativni načini komunikacije s gostima.


Hologramski digitalni natpisi na ulazima i prostorima za prijavu

Imate samo jednu priliku da ostavite prvi dojam i gosti počinju stvarati svoje mišljenje već na prvim koracima u hotelu. Ulazi, predvorja i stolovi za prijavu savršena su prilika za pridobivanje klijenata i impresioniranje od samog početka.

Kako je itko mogao zaboraviti hotel u kojem su odsjeli i koji ga je dočekao s 3D hologramima? Ili informacije o gostu koje pročitaju s hologramskog zaslona?

Ljudski hologrami na brodu Tallink Megastar

Ima li boljeg načina za neposrednu vezu s gostima od ljudskih holograma koji ih dočekuju na brodu? To je upravo ono što je brod za krstarenje Tallink Megastar učinio kada su zidom HYPERVSN (postavljenim u predvorju broda) stvorili hologram kapetana broda. 3D sadržaj kapetana pozdravio je goste, prikazao najbolje ponude i dostupne ponude te dao upute i hitne obavijesti.

 

Hologramske informacijske točke

Još jedan izvrstan način za zabavu gostiju i pružanje posjetiteljima dragocjenih informacija je stvaranje hologramskih informacijskih točaka koje omogućavaju gostima interakciju s 3D hologramima. Razmislite o mogućnostima interaktivne 3D tehnologije – hologramskih hotelskih vodiča veličine zida koje možete prelistati jednostavnim pokretom ruke.


3D katalozi proizvoda tvrtke HYPERVSN

3D katalog HYPERVSN nudi gostima uzbudljiv način da saznaju više o hotelskim pogodnostima ili bilo kojim drugim vrijednim informacijama. Prvo rješenje predstavljeno je na CES 2019, ovo rješenje su s velikim uspjehom koristili klijenti HYPERVSNa širom svijeta.

3D hologramsko oglašavanje

Digitalne reklame koje se koriste za oglašavanje i promocije najočitiji su i najjednostavniji načini upotrebe HYPERVSN holograma. Hoteli mogu promovirati svoje marke, programe vjernosti, dodatne usluge i paket aranžmane na hologramskim zaslonima.

HYPERVSN Zidovi na Roland Garrosu

HYPERVSN je krajnji izvor iznenađenja za bilo koju inicijativu brendiranja. Okreće glave, privlači pažnju i promovira bilo koji proizvod ili uslugu na najinovativniji mogući način. Na slici ispod možete vidjeti kako je Moët Hennessy instalirao zid od šest jedinica u privatni unutarnji prostor Roland Garrosa.

Hologramski uređaji na konferencijama i treninzima

HYPERVSN je savršen za studije i zabavu. To je nevjerojatan vizualni alat za podučavanje ili demonstraciju ideja, predmeta ili postupaka. Hoteli mogu instalirati HYPERVSN zidove u dvorane za sastanke i omogućiti voditeljima da svoje prezentacije poboljšaju privlačnim 3D sadržajem.

Što se tiče obrazovanja, 3D vizuali imaju izrazitu prednost u odnosu na 2D slike. 3D sadržaj omogućuje korisnicima demonstriranje složenih predmeta u 3D-u, što je posebno povoljno za seminare, treninge, studije slučaja i znanstvene konferencije.

Seminar za obuku HYPERVSN

U HYPERVSN-u uspješno koristimo naša hologramska rješenja za obuku naših timova i partnera. Primjer za to možete vidjeti u videozapisu ispod našeg seminara za trening SEA partnera u Maleziji. Seminar je održan u PARKROYAL-u, Kuala Lumpur, Malezija.

3D HYPERVSN Modeler

Ako zaista želite impresionirati svoju publiku ili studente budućnošću 3D tehnologije, nudimo HYPERVSN 3D Modeler. Ovo interaktivno hologramsko rješenje omogućuje korisnicima da razlažu holograme jednostavnim gestama. Ovo je rješenje idealno za inženjerske i medicinske konferencije na kojima je potrebno pažljivo ispitati složene 3D predmete, na pr. ljudsko srce ili motor automobila.

Zabava uz HYPERVSN

Izraz “Ugostiteljstvo treba uključivati ​​i zabavu” slogan je koji hoteli moraju usvojiti ako žele zabiti tržište. Danas pripadnici generacije Y još uvijek ne mogu zamisliti život bez računalnih igara. Prema ESA-i, Millennials su najveći (29%) segment svih gamera u svijetu. Stoga su hoteli s igraonicama privlačniji ovoj ciljnoj publici i svim ostalim ljubiteljima računalnih igara.

3D hologramsko igranje

HYPERVSN je na CES-u 2020 predstavio prvo hologramsko rješenje za igre na svijetu. Puzzle igre u 3D-u koje se igraju s krajnjim realizmom i potapanjem zasigurno će postati trend u usponu u bilo kojoj hotelskoj zoni zabave.

Što smo do sada otkrili? HYPERVSN hologrami koji se koriste za digitalne reklame, oglašavanje, demonstracije ili treninge omogućuju hotelima da se proslave kao originalni i inovativni igrači na tržištu.

Posjetite našu web stranicu za više informacija o HYPERVSN rješenjima za hotele ili nas pitajte bilo koja druga pitanja o našoj 3D tehnologiji i njezinim poslovnim prednostima.

Pružite svojim gostima iskustvo koje nikada neće zaboraviti!

info@dolly-link.hr, 097 6218 673

 

 

Nove vizure poslovanja uz holograme i COVID krizu

Admin6 studenoga, 2020

Uz trajanje pandemije, svi tražimo najkraće i najučinkovitije načine za oporavak i daljnji napredak.

Nove okolnosti zahtijevaju da preispitamo svoj stav i pristup mnogim stvarima. Stvaranje još dinamičnije poslovne atmosfere za Vaš tim ili partnere jedan je od zadataka.

Danas vlasnici tvrtki moraju bii sigurni da komuniciraju sa gostima, posjetiteljima i partnerima u skladu sa epidemiološkim mjerama. Zdravlje i sigurnost jednako su važni kao i ekonomija i profit.

S druge strane, oni također trebaju podržati i motivirati timove, vratiti ih natrag u normalu, učinkovito predstaviti i prodati proizvode i iskoristiti sve pogodnosti koje mogu olakšati daljnje poslovanje.

Pomoću HYPERVSN-a dobit ćete ovu prednost brzo i učinkovito. Svijetle hologramske slike i visoki tehnološki standardi čine ga glavnim glumcem među konkurentima i ostalim digitalnim zaslonima. *

 

PREDNOSTI HYPERVSN PROJEKCIJA:

Veći broj pregleda;
Udvostručeno vrijeme zadržavanja;
Lavina pozitivnih emocija;
Emocionalna uključenost;
Poboljšana percepcija poruke.

* U usporedbi s tradicionalnim digitalnim medijima.

HYPERVSN se može brinuti o uobičajenim zadacima, uključujući poruke dobrodošlice, mjere predostrožnosti COVID 19, ili bilo koje druge informativne ciljeve. Izvrstan je alat i u promociji marki i proizvoda, motiviranju novih ponuda i zadržavanju posjetitelja.

Poslovni potencijal: privući, prodati, zadržati!

 

HYPERVSN je izvrstan alat za prezentaciju Vaših proizvoda i usluga na novi način koji Vas čini da Vas ljudi pamte i prepoznaju. Ovaj novi kognitivni okidač čini da Vaša tvrtka stoji na prvom mjestu među više konkurenata.

Živahna slika Vaše marke koju je stvorio HYPERVSN također doprinosi sklapanju poslova i potpisivanju ugovora.

Napokon, Vaša marka i tvrtka usko su povezane s najnovijim inovacijama i čine da se Vaši kupci osjećaju uključeno i zadovoljno.

Impresivne hologramske slike stvaraju jedinstvenu radnu atmosferu za Vaše timove i posjetitelje. Kao rezultat toga, ljudi se žele vratiti u ovo kreativno okruženje i tamo raditi s velikim užitkom.

Korištenje HYPERVSN-a za objavljivanje korporativnih vijesti i dostignuća također jača lojalnost Vašeg tima. I, naravno, svi se moramo sjetiti poštivanja pandemijskih mjera predostrožnosti na poslu i kod kuće.

Sve u svemu, HYPERVSN Vam pomaže da preoblikujete svoj poslovni prostor, transformirate svoju viziju poslovnih prilika i učinite svoj brend još jačim nego prije.

Zakoračite već danas u budućnost interaktivnog oglašavanja i zaboravite na statične letke, plakate i kanale komuniciranja.

 

3D hologramska signalizacija za bolnice i ljekarne

Admin7 srpnja, 2020

COVID-19 bio je istovremeno i zastrašujući i neočekivani. Financijska i psihološka kriza bila je prva i najmanja šteta koju je prouzročila pandemija. Morali smo priznati koliko je civilizacija krhka, kao i ljudski život.

Napravljeni za iskorak na prvo mjesto globalnih ratišta, bolnice i druge medicinske ustanove uložile su neviđene i herojske napore da odgovore na najnovije izazove. Ne radi se samo o broju bolesnika sličnih lavini. Bolnice su se također suočile sa nedostatkom lijekova, opreme i kritičnim nedostatkom osoblja.

Ali nesebična borba za ljudske živote nije dovoljna da zaustavi bolest. Tražilo se od svih da se pridržavaju mjera opreza i razmišljanja o drugim ljudima oko nas.

Informacijske i obrazovne tehnologije u medicini

Potreba za dobivanjem cjelovitih i profesionalnih savjeta o virusu postavila je veliku potražnju za informacijskim i obrazovnim tehnologijama u medicini.

Vizualni prikazi i natpisi na licu mjesta preuzeli su usluge savjetovanja i na taj način pomogli bolnicama da povećaju broj osoblja koje se aktivno bori protiv COVID-19. Ova tehnologija također pomaže bolnicama da učinkovito komuniciraju s mjerama javne sigurnosti bez šanse za širenje virusa s čovjeka na čovjeka budući da su komunikacije zamijenjene interakcijama između čovjeka i tehnologije.

Budući da je važna i brza isporuka prave poruke, tradicionalni su banneri i prikazi izgubljeni i zamijenjeni sa tehnologijama sljedeće razine. Zato sve više tvrtki angažira HYPERVSN informativne hologramske prikaze kako bi obavili posao.

Zašto odabrati hologramske reklame?

Hologramski prikazi predstavljaju kritične informacije na način koji se ne može zanemariti i usredotočiti pažnju svih pacijenata na sigurnosne mjere COVID-19 i ostale važne najave.

HYPERVSN 3D prikazi povećavaju vjerojatnost da će se poruka vidjeti: dvostruko vjerojatnije od 2D videozapisa ili poruka i 4,5x vjerojatnije od tiskanih oglasa. Oni također dobivaju veći emocionalni angažman: 40% duže gledanje i angažman od 2D digitalnih oglasa i 60% više vremena pregledavanja i angažmana za tiskanje oglasa.

Dakle, naša originalna rješenja za bolnice i druge ustanove, informacijske potpise i hologramske liječnike promijenila su način na koji pacijenti percipiraju i prihvaćaju te informacije.

HYPERVSN informativna signalizacija

Hologramska informativna ploča učinkovito educira posjetitelje i klijente o globalnim mjerama sigurnosti, pomaže u pružanju uputa i komuniciranju kritičnih priručnika. Ovisno o namjeni i smještaju, nudimo veliki izbor 3D sadržaja za medicinske natpise iz COVID-19 mjera predostrožnosti koje preporučuje WHO za sigurnosne podsjetnike i animaciju uputa. Također možemo izraditi prilagođeni sadržaj na temelju vaših potreba i osobitosti.

Opcije položaja

Ako se HYPERVSN signalizacija lako primijeti, možete iskoristiti sljedeća mjesta koja su najčešće napunjena:

-zona ulaza u bolnicu;

-prijemi i lobiji;

-područja dizala;

-sobe za provjeru;

-kafići itd.

HYPERVSN HOLOGRAMSKI DOKTOR

Ako ne želite samo privući pažnju, već i pokušavate prenijeti poruku svojim pacijentima, trebat će vam netko kome možete vjerovati. U ovom slučaju možemo ponuditi nešto sjajno. HYPERVSN hologramski liječnici su dovoljno dobri da ljude slušaju i slijede najavljene mjere zdravstvene zaštite, medicinske i socijalne preporuke. Ljudi vole holograme nalik ljudskom, vole usporediti tehnologiju sa stvarnim savjetnicima i sretno započeti ovu igru hologramsko ljudske komunikacije.

Hologramski liječnici mogu smanjiti teret koji pada na stvarno osoblje i na taj način pomoći u učinkovitijoj borbi protiv smrti.

Hologramski liječnici u ženskoj bolnici u Birminghamu

Jedan od slučajeva iz stvarnog života koji opisuju dobru uporabu hologramskih liječnika bila je Ženska bolnica u Birminghamu. To je jedna od samo dvije posvećene bolnice za žene u Velikoj Britaniji. Bolnica koristi zid HYPERVSN  od 9 uređaja s prilagođenim hologramskim ljudskim sadržajem koji posjetiteljima govori o bolničkim mjerama sigurnosti tijekom pandemije

 





		

Kako banke mogu inovirati s 3D hologramskim vizualima?

Admin19 prosinca, 2019

Financijski sektor poznat je po strogoj slici koja definira svako područje njegovog poslovanja od komunikacije do internog upravljanja. No, kao i mnogi drugi sektori, i bankarstvo traži inovativnija rješenja kako bi osigurala kupnju i zadržavanje klijenata.

Osim sve veće digitalizacije  usluga, uključujući internetske račune, chat usluge, digitalne valute i još mnogo toga, jedno od ključnih područja koje financijski pružatelji istražuju su digitalna rješenja za banke.

Ovdje ćemo otkriti neke od problema s kojima se danas suočavaju i kako banke koriste nove tehnologije kako bi riješile ove izazove i pojačale svoje poslovanje.

Izazovi financijskog sektora

Posljednjih godina u svim industrijama, a posebice u bankarskom sektoru, došlo je do napretka u digitalizaciji.
Kao ljudi, tražimo praktičnost, jednostavnost upotrebe i očekujemo da sve bude točno na dohvat ruke, gotovo 71 % bankovnih rukovoditelja izjavljuje da napredak u drugim sektorima dovodi do toga da ljudi očekuju više od svojih pružatelja financijskih usluga.

Međutim, iz perspektive poslovnog upravljanja, kako to dostaviti svojim klijentima?

Otkrijmo neke od trenutnih problema koji posebno utječu na financijski sektor prije nego što otkrijemo kako se ti izazovi mogu ispuniti i što je još važnije, prevladati.

Zatvaranje grana

Kako se filijale banaka i dalje zatvaraju u korist digitalnih računa, postoji nagon za centralizacijom usluga; što znači da su lokalne podružnice sada zatvorene u korist regionalnih centara i sjedišta. Stručnjaci sada predviđaju pad posjeta fizičkim poslovnicama  i do 36%.

Za banke to stvara dva glavna problema – prvo, gubi se ljudska veza između klijenta i lokalnog predstavnika, što znači smanjenje zadovoljstva i lojalnosti klijenata, i drugo, manje klijenata koristi usluge u podružnici zbog udaljenosti poslovnice.

Oboje, zajedno stvaraju poteškoće u odnosu banka-klijent, čineći manje vjerojatnim da će i dalje koristiti njihove usluge, posebno ako im se pruži atraktivnija ponuda.

Povećanje internetskih usluga

Većina bankarskih transakcija odvija se putem interneta; gotovo 7 od 10 klijenata koristi usluge digitalnog bankarstva. Iako je ovo povećanje ubrzalo bankarski proces, zamijenilo je iskustvo u banci i vezu između klijenta i prodavatelja.

Iako je neizbježan rezultat digitalizacije, banke trebaju razviti nove i inovativne načine povezivanja, a posebno poboljšati iskustvo svojih klijenata u podružnici.

Konkurencija svijetu FinTech-a

Uz PayPal, digitalne valute i povećanu digitalizaciju usluga, financijski krajolik kakav znamo  se mijenja.

Banke moraju inovirati svoje usluge kako bi zadovoljile potražnju za digitalizacijom, ali čineći to, moraju se boriti za održavanjem veza i odnosa unutar  usluga.

Osobito, kako su financije komplicirano područje za mnoge ljude, banke također imaju odgovornost osigurati da su klijenti adekvatno informirani o uslugama, što se može dogoditi kroz računalni ekran bez značajnih ulaganja.

Sa svim tim izazovima koji se suočavaju s modernom financijskom industrijom, jasno je da se nešto mora promijeniti. Pa, što ako banke odaberu inovaciju umjesto da se bore protiv digitalnih promjena?

Rješavanje izazova u industriji s 3 inovacije digitalnih znakova

Kad banka uloži u zadovoljstvo svojih klijenata, vjerojatnije je da će klijent i dalje koristiti tu banku. Istraživanje tvrtke Temkin, tvrtke za istraživanje, savjetovanje i obuku o kupcima u 2018. godini sugerira da je nevjerojatnih 69% kupaca promijenilo banke zbog loše usluge, a ne zbog proizvoda i usluga koje pružaju.

Povećana digitalizacija otežava, ali ne i onemogućuje zadovoljstvo klijenata uslugom. Umjesto da se bore protiv trenda, banke bi trebale nastojati prihvatiti digitalnu revoluciju i pronaći načine kako koristiti tehnologiju za unapređenje svog poslovanja.

Uz poboljšanja internetskih usluga i povoljnije račune, jedan od načina na koji se banke mogu povezati s klijentima je i bankarstvo i financiranje digitalnih natpisa koji poboljšavaju iskustvo klijenata koji odluče posjećivati ​​podružnice.

Evo tri ključna načina na koje možete uključiti digitalnu signalizaciju u svoju poslovnu strategiju:

Brendiranje i promocije

Privucite nove klijente s najnovijim ponudama za uštede, račune i inovativna rješenja za digitalnu signalizaciju u banci koja zadivljuju i očaraju očaravajućim 3D vizualima.

Učinkoviti financijski vizualni sadržaj, uključujući infografiku, slike i drugo, trebao bi biti privlačan, redovito se ažurirati i biti bitan za vaše klijente. Ako oni s malim štednim računima prvenstveno posjećuju vašu podružnicu, malo je uspjeha u pokušaju privlačenja višemilijunskih klijenata za ulaganje. Prilagodite je prema svojoj publici.

Bez obzira na bazu klijenata, svaki je od njih dragocjen, a čineći ih osjećanim i cijenjenim, vjerojatnije je da će postati lojalni klijenti i dalje ostati u vašoj banci.

Digitalna oznaka se razvija, 3D hologramski znakovi poput HYPERVSN odaju dojam sofisticiranosti, elegancije i financijske institucije koja želi prijeći u novu eru.

Iskustvo klijenata

Klijenti će vam se možda obratiti za cijene ili velike planove štednje, ali ostaju zbog iskustva koje im pružate. Ovdje se ne radi samo o pokazivanju, već o tome da uslugu koju ponudite učinite ugodnijom i vremenu koje provode unutar vašeg objekta ugodnijim.

Bankovni digitalni natpisi mogu unijeti sklad u vaš radni proces. Razmislite o stajanju u redu; dosadno vam je i počnete se pitati, “kada će se ovo završiti? Danas imam toliko posla. ”

A sada, pogledajmo to iz druge perspektive. Što ako je red obložen zadivljujućim 3D vizualima napravljenim od HYPERVSN-a koji su usmjeravali red? Oni bi mogli informirati o tome koliko je preostalo približno vrijeme čekanja i pokazati grafiku s financijskim činjenicama koja izgrađuje znanje. Ne bi li to bilo puno bolje iskustvo? I ne bi li se mnogo više uzbuđivali zbog te transakcije?

Primijenite ovo razmišljanje na bankomatima i samoposlužnim stolovima, a vi ste na putu da izgradite interaktivniju uslugu koja se povezuje sa svojim klijentima. Ovo je budućnost.

Ciljanje

Obogaćivanje komunikacije vašeg klijenta prilagođenim kampanjama koje izravno govore vašim klijentima osigurava da oni neće izgubiti interes u prvih 30 sekundi i, kao rezultat, veću vjerojatnost da će se uključiti u vaše usluge.

Zamislite prilagođene 3D vizuale za štedne račune, ažuriranja koja trebaju znati i najnovije ponude na stolu. Korištenjem analitike od trenutnih klijenata, možete dizajnirati prilagođene kampanje koje se povezuju i izravno usmjeravaju prema potrebama vaših klijenata.

To razvija neprocjenjivu vezu i veća je vjerojatnost da će se osjećati cijenjenim i nastaviti koristiti vaše usluge.
Kupci u prosjeku imaju 49 posto veću vjerojatnost da će biti zadovoljni uslugom koja uključuje personalizaciju od one bez (39,5 posto).

Ali, zašto je HYPERVSN savršeno rješenje za vašu banku?

HYPERVSN je integrirani 3D sustav hologramskog prikaza koji bankama i financijskim objektima omogućuje kreiranje, prikazivanje i upravljanje nevjerojatnim 3D vizualima.
Solo ili zidni, HYPERVSN se fokusira na kvalitetu, prilagodbu i osigurava da imate najbolji alat na dohvat ruke.

HYPERVSN je nov način povezivanja sa svojim klijentima i ponovnog izražavanja njihove strasti za financijama. Pomoću HYPERVSN-a možete običan posjet u banku pretvoriti u izvanredno iskustvo, a pritom zadržati profesionalnost koju vaši klijenti najviše cijene.

HYPERVSN se sastoji od dva elementa koji bankama omogućuju personalizaciju kako bi zadovoljile svoje potrebe. Oni su:

HYPERVSN Solo

Solo je hardverski temeljen proizvod koji prikazuje 3D koji nadahnjuje. Dolazi u dvije veličine – Solo M na 56 cm i Solo L na 75 cm. Oba se mogu koristiti kao pojedinačni prikazivački uređaji ili nadograditi Cloud licencom za stvaranje mreže hologramskih prikaza na različitim lokacijama, koje ćete moći daljinskim kontrolirati, što je savršeno za kampanje u cijeloj državi.

Zid HYPERVSN

Idealno rješenje kada vaša banka mora dati izjavu, bilo na događaju ili kao ključnu značajku vašeg sjedišta. Zid vam omogućava stvaranje 3D velikih zaslona. Sastoji se od mnogih uređaja koji zajedno rade na predstavljanju integriranih 3D hologramskih vizualnih prikaza koji su neograničeni kao i vaša mašta.

Solo ili zidni, HYPERVSN se fokusira na kvalitetu, prilagodbu i osigurava da imate najbolji alat na dohvat ruke. U maloprodajnom okruženju dokazano je da HYPERVSN:

Povećava broj korisnika za 35%
Povećava prodaju do 30% ili više

Zamislite što bi naš sustav mogao učiniti za vašu banku.

Kako mogu koristiti HYPERVSN u svojoj banci?

Kao pridošlica u svijetu HYPERVSN i 3D vizuala, može vam predstavljati izazov zamisliti što točno možete učiniti s njima i kako možete poboljšati svoje poslovanje 3D sadržajem. Dopustite da vam pomognemo s nekoliko ključnih ideja za vašu poslovnicu:

Prikaz na vratima

Dočekajte svoje klijente u vašoj poslovnici interaktivnim 3D vizualima koji ih pozdravljaju na vratima. Možete čak nadograditi ovu uslugu pomoću softverskog razvojnog seta (SDK) i kombinirati grafiku s umjetnom inteligencijom (AI), softverskim pogonom koji reagira na kretanja, izraze lica ili govor.

Smanjite vrijeme čekanja.

Ako ustanovite da vaši klijenti čekaju u redu duže od 2-3 minute, zašto ne dodate još vremena za odbrojavanje ili infografiku da bi se vrijeme čekanja učinilo kraćim i manje stresnim. Ako klijent osjeća da nije dugo čekao, vjerovatno će se osjećati zadovoljnije, što bi moglo dovesti do povratka poslovanja.

Vodite klijente kroz poslovnicu

Obavijestite svoje klijente s 3D hologramskim vizualima koji pružaju upute u području prijema, pokažite im gdje ići i što treba raditi. To čini njihovo putovanje mirnijim, lakšim i ugodnijim.

Obavijestite svoje klijente

Osigurajte da su najnovije ponude uvijek pri ruci, prikažite ih iznad šaltera  izravno svojim klijentima. To pomaže klijentima da znaju što zatražiti od osoblja i maksimalno iskoristiti svoje iskustvo.

Povećajte performanse osoblja

Poboljšajte komunikaciju svog osoblja s privlačnim 3D vizualima koji ih upozoravaju kada klijenti čekaju ili daju bitne informacije o najnovijim promjenama računa. To povećava moral osoblja, pokazuje vam koliko brinete o njihovoj udobnosti , povećava vjerojatnost da će i zaposlenici raditi učinkovito i smanjuje vrijeme čekanja za klijente.

 

Kako mogu iskusiti HYPERVSN za sebe?

Kada odlučujete koja je opcija najbolja za vaše poslovanje, evo nekoliko točaka koje treba razmotriti:

Kupnja

Spreman sam uložiti u HYPERVSN za svoju banku
Vjerujem da je HYPERVSN budućnost i spreman sam se pridružiti
Želim integrirati nove inovativne sustave za svoju banku

Najam

Želim isprobati HYPERVSN prije kupnje
Imam jednokratan događaj za koji želim koristiti HYPERVSN

Nakon što donesete odluku, evo nekoliko načina, za svoju banku možete dobiti integrirani HYPERVSN 3D sustav:

Nabavite HYPERVSN već danas

 

Zašto izabrati Hypervsn 3D holograme umjesto kineskih jefitnih kopija?

Admin14 studenoga, 2019

Kada kupujete 3D sustav hologramskog prikaza potrebno je uzeti u obzir nekoliko stvari. Jedno od pitanja koje nam se najviše postavlja je zašto tvrtke ne bi trebale kupovati  “copy cats” tehnologiju  ili jeftini 3D hologram projektor? Kažemo, biste li umjesto stvarne ponude kupili Dolce & Banana ili Prongles? Naravno da ne bi.

Izvorna, autentična marka uvijek je najbolja. HYPERVSN nije samo lider u tehnologiji hologramskih prikaza, već je vodeći i u pogledu inovacija na tržištu 3D holograma. Dobitnici smo za najbolju display tehnologiju 2019. AV Awardsa i koriste nas najveći brandovi svijeta.

Dakle, je li original mnogo bolji od “rip-off tehnologije”? Nemojte nas samo uzeti za riječ, pogledajmo činjenice. 

HYPERVSN ima vrhunsku kvalitetu slike i poboljšani vizualni efekt, čineći da naši hologramski vizualni materijali izgledaju daleko realnije. Kad vidite HYPERVSN sadržaj, izgleda kao pravi 3D vizual.  To se događa s kvalitetom i certificiranim komponentama koje se koriste u našim uređajima. HYPERVSN se proizvodi i certificira u Europi, što znači da se moramo pridržavati najviših standarda. Dakle, ako ste počeli gledati 3D hologramsku piramidu ili druge vrste holograma za prodaju putem interneta, možda je došlo vrijeme da ponovno procijenite o čemu se zapravo radi.

Hajde da razgovaramo o tehničkim specifikacijama – to je ono što u digitalnom poslovanju čini pravu razliku.

5 razloga zbog kojih naša hologramska tehnologija nadmašuje ostale

Viša rezolucija

Zbog kvalitete uređaja može se postići veća razlučivost od 880X880 piksela. (U usporedbi sa 720X720 i 440X440 ostalih standardnih hologramskih projektora na tržištu).

Obrada piksela

Zbog razlučivosti i najsuvremenije tehnologije, na HYPERVSN uređaju primjetiti ćete “glatke”  scene i jasnu vizualizaciju sitnih detalja na samom zaslonu. Ova razina detalja omogućava upotrebu malog teksta i slika, što nikad ne bi bilo moguće na jeftinom LED ventilatoru.

16 milijuna boja

Uređaji HYPERVSN nemaju izobličenja u boji, tako da svaki put možete dobiti savršene prikaze boja. Proizvodi, marke i logotipi mogu se uskladiti s točno potrebnom paletom marki, za razliku od tipičnih vrsta hologramskog uređaja koje nude druge tvrtke za prikaz 3D uređaja s puno manjim brojem prikaza boja, ni blizu 16 milijuna.

Dulji vijek trajanja

HYPERVSN uređaji izrađeni su s vijekom trajanja od 5 godina. Ostali uređaji za prikaz hologramskih ventilatora za koje se navodi da imaju vijek trajanja od čak 6-7 mjeseci!

24/7 tehnička podrška

HYPERVSN nudi 24-satnu tehničku podršku. Tako da svatko kome je potrebna pomoć oko postavljanja, instalacije ili rješavanja problema i hardvera i softvera može dobiti pomoć 24 sata dnevno.

Sadržaj holograma HYPERVSN 3D nema konkurenciju

Kada je u pitanju tehnologija holograma, sadržaj je  kraljica vizuala.  Ali tu je potrebno uzeti u obzir puno više od samog sadržaja. Temeljna su pitanja o cijeni, jednostavnosti uporabe i stvaranja.

U HYPERVSN-u znamo važnost sadržaja i stoga smo uložili velika sredstva u sve aspekte sadržaja. Evo nekoliko stvari koje treba razmotriti :

Top 6 načina da sadržaj zauzme središnju pozornicu na našem hologramskom zaslonu:

Jednostavno upravljanje sadržajem

HYPERVN je više od uređaja. To je sustav koji korisnicima daje mogućnost upravljanja svojim uređajem. CMS omogućuje rad i upravljanje uređajima, učitavanje i kontrolu sadržaja, te sva tekuća ažuriranja.

Daljinsko upravljanje sadržajem

HYPERVSN nudi pristup daljinskom upravljanju, što korisnicima omogućuje planiranje i zakazivanje medijskih kampanja, upravljanje uređajem na daljinu i dobivanje potpune analitike na svom uređaju. Uz upravljanje “cluodom”, s više uređaja na raznim lokacijama može se upravljati centralno.

Pristupačni 3D sadržaj

Stvaranje vlastitog sadržaja pomoću ugrađenog softvera za sadržaj uvelike će umanjiti trajno ulaganje. Izrada sadržaja može biti vrlo skupa i ako to želite učiniti sami, možda će vam trebati magisterij iz 3D animacije za stvaranje bilo kojeg sadržaja vrijednog pregleda. No zato je ovdje Dolly Link da za Vas kreira animacije i vizuale kakve samo možete zamisliti i učiniti ćemo Vaš hologramski prikaz još primamljivijim.

Profesionalni visokokvalitetni sadržaj

Sadržaj koji kreirate ili bilo koji drugi 3D sadržaj koji koristite na uređaju HYPERVSN izgledat će zapanjujuće zbog tehničkih specifikacija uređaja. Trenutno uređaji “copy-cats” pružaju lošu kvalitetu videozapisa, gdje se mogu koristiti samo vrlo osnovne animacije.

Pristup širokoj medijskoj biblioteci

U CMS-u dolazi uz svaki uređaj nevjerojatna medijska biblioteka s gotovim animacijama koje se mogu koristiti onakvima kakve jesu. To uključuje klasični sezonski sadržaj za Božić, Noć vještica, Valentinovo itd. Knjižnica se stalno ažurira s novim animacijama.

Na današnjem hologramskom tržištu HYPERVSN je napredak u pogledu osnovnih tehničkih specifikacija i 3D sadržaja. Naša tehnologija ne samo da stvara bolje vizualne sadržaje zbog rezolucije, boja i obrade, već ima i dulji vijek trajanja i podršku 24 sata dnevno. HYPERVSN je više od samog hardvera, to je cijeli sustav podržavajućeg softvera, upravljanja uređajima, pa čak i stvaranja sadržaja.  Usredotočeni smo na upravljanje sadržajem, pristupačnost i stvaranje zapanjujućih vizuala.

Budućnost 3D tehnologije čeka.

Nemojte da Vas jefitini kineski proizvodi zbune.

 

Čaroban Božić uz holograme

Admin6 studenoga, 2019

Božić je vrijeme kada nemoguće postaje moguće. Ljudi su ispunjeni nadom i dobrom voljom. Predivna je prilika pokazati prijateljima i obitelji koliko vam znače i odmoriti se od stvarnosti i svih njenih pritisaka. Ujedno je savršeno vrijeme da tvrtke privuku nove odane kupce kako bi osigurali svoju buduću prodaju. Ali kako bi privukli nove kupce, trgovine moraju privući njihovu pažnju.

Pogledajmo kratku povijest božićnih prodavaonica i otkriti ćemo kako se istaknuti iz mnoštva modernim svečanim prozorom.


Gdje su počeli božićni ukrasi za izloge?

19. stoljeće

Sve do polovice 19. stoljeća, prodavaonice su koristile vrlo jednostavne elemente za privlačenje prolaznika: trgovačke natpise, tende i prozore. Sezonski prozori za Božić i Novu godinu nisu se puno razlikovali od uobičajenog izgleda trgovina i barova tijekom cijele godine.

U kasnim 1800-ima komercijalni izlozi znatno su se promijenili što je omogućilo njihovim vlasnicima da mnogo bolje prezentiraju svoje proizvode. Široke staklene ploče s željeznim nadvratnicima činile su prozore nalik  prozorima kakve poznajemo danas.

Stanovnici grada (i kasnije zemlje) mogli su sa značajne udaljenosti pogledati proizvode na zaslonu. Na taj je način nova roba mogla biti predstavljena mnogo široj publici nego ikad prije. Razne božićne promocije sada su se pojavljivale posvuda.

Međutim, novije izloge iz kraja 1800-ih još su sadržavali neke elemente iz nedavne prošlosti, npr. platnene tende i limene ili drvene nadstrešnice – koji su ljeti visili nisko iznad ulaza u trgovinu, pružajući hladno sjenovito mjesto, a zimi su se podizali više kako bi osigurali bolje osvjetljenje prednjeg dijela trgovine.

20. stoljeće

Rane 1900-te donijele su potpuno novi početak ere prikazivanja prozora, uz mnoštvo novih materijala, uključujući nehrđajući čelik, obojeno staklo i ogledalo, električnu energiju i neonske cijevi.

Ovi lako dostupni elementi ukrašavanja omogućili su svim vrstama tvrtki da osmisle i instaliraju jedinstvene i privlačne prikaze božićnih trgovina, koji sadrže originalni dizajn i pametne arhitektonske ideje.

Drugi svjetski rat znatno je usporio proces stvaranja novih ideja dizajna u europskim zemljama. Nakon rata, u pokušaju vraćanja povijesnog izgleda postojećih zgrada, većina trgovina izgledala je kao nekada. U narednim desetljećima bilo je vrlo malo napretka.

Novi val dizajna nastupio je oko 1960-ih, kada su umjetnici poput Claes Oldenburg, Roy Lichtenstein i Andy Warhol pridonijeli pojavi modernih robnih kuća i supermarketa.

To je bio početak ere “kreativnog transparenta” – gdje su izlozi postali natpisi kao glavni element dizajna, što se jasno vidi tijekom božićnih i novogodišnjih promocija. Ovo rješenje za prikaz natpisa trajalo je do kraja 20. stoljeća.

21. stoljeće

Tradicionalne instalacije za izloge (tipične za početak 20. stoljeća) postepeno su se počele vraćati početkom 2000-ih, ponajviše zbog modnih butika koji su trebali odjeću vizualizirati.

 

Božić ide u 3D smjeru  u 21. stoljeću

U suvremenom svijetu kupci su toliko bombardirani tisućama reklama i prikazivanja prozora da je gotovo nemoguće privući njihovu pažnju. Srećom, HYPERVSN nudi nešto toliko revolucionarno da može promijeniti kupčevo ponašanje i navike.

Kako su neonska svjetla zaustavila cestovni promet u 20. stoljeću, HYPERVSN 3D holografske reklame će  moći zaustaviti prolaznike ispred božićnih izloga i činit će se da se osjećaju kao da su usred praznične bajke koja je tek zaživjela.

Zid HYPERVSN

Kvalitetne 3D holografske vizualne pojave koje izgledaju kao da lebde u zraku vraćaju kupce u djetinjstvo – podsjećajući ih na vrijeme kad su sanjali da Djed Božićnjak iskače niotkuda i širi božićnu čaroliju i radost.

Bez obzira na to koliko je vremena prošlo,  očaravajući božićni prozori koriste prednost najinovativnijim tehnološkim rješenjima i nastavljaju unositi svečani duh u naše živote – čak 100 godina kasnije.

 

Kako će hologrami promjeniti digitalno poslovanje u 2020.?

Admin31 listopada, 2019

Za marketinške odjele diljem svijeta 2018. je bila godina zasnovana na video strategijama, umjetnoj inteligenciji i strožim propisima – posebno u obliku Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR) koju provodi EU. Prelazeći u 2019. godinu, ovi se trendovi nastavljaju razvijati, pojavljuju se novi i ponovno definiraju lice poslovanja u dvadeset prvom stoljeću. Jedan od najuzbudljivijih trendova koji se pojavljuju jesu hologrami za posao. Razgovarajmo više o tome kako holografska tehnologija inovira posao, posebno marketing, i ono što možemo očekivati ​​da ćemo vidjeti ove godine i šire.

4 načina kako će hologrami promjeniti poslovanje u 2020.?

 

 

 

Digitalna oznaka

U 2016. godini Digital Signage Industry procijenjena je na 19,61 milijardi USD, a ta brojka samo nastavlja rasti. Digitalna oznaka rješava nedostatke tradicionalnih metoda tiskanih natpisa. Digitalnom signalizacijom nema potrebe ručno ažurirati znakove, troškovi ispisa su smanjeni, a količina fizičkog rada svedena je na minimum.

3D holografski vizuali mogu potencijalno informirati, zabavljati, promovirati i transformirati samo jednim klikom na gumb, privlačeći pažnju i jačajući interakciju. HYPERVSN je vodeći u paketu kada je riječ o holografskoj revoluciji, pružajući jedinstveni premium sustav koji prikazuje vrhunske holografske slike, koje ostavljaju bez daha.

Eventi

PowerPoint prezentacije, slike temeljene na projektorima i tradicionalni natpisi (štandovi, plakati itd.) neki su od tradicionalnih rješenja koja tvrtke koriste na događanjima. Učinkovit, testiran i pouzdan način, međutim, bez obzira koliko je dobar proizvod ili usluga, ne može se izbjeći činjenica da ljudi očekuju (i zahtijevaju) inovacije.

79 % trgovaca u SAD-u koristi događaje za postizanje prodaje. Ovaj značajan broj zahtijeva pažnju kompanija koje žele ostvariti prihode od prodaje, dobiti ponovljene kupnje i povećati svijest o robnoj marki. 3D holografski vizualni priručnici mijenjaju igru na tržištu, a robnim markama daju snagu da svoje događaje izvedu u nove visine.

Sajmovi

Kompanije s velikim stručnjacima, najbolje u onome što rade, kako bi ih primijetile među mnoštvom, moraju osmisliti nove i inovativne načine prezentacije svojih proizvoda ili usluga.

Uključujući 3D holografske elemente u svoje štandove, oni mogu uvući u gomilu i “WOW” publiku kao nikada do sada, zadivljujućim 3D sadržajem koji izgleda kao da lebdi u zraku. Na primjer, 3D holografski vizualni prikazi mogu biti dio logotipa tvrtke ili čak prikazati jednostavnu demonstraciju kako je proizvod fizički izgrađen, pogotovo kada nije moguće fizički biti prisutan na događaju.

Savršen primjer za to vidio je ABB Group, švicarsko-švedska multinacionalka, koja je na izložbi Posidonia u Grčkoj koristila zidni uređaj HYPERVSN sa 12 uređaja, kako bi prikazala vlastitu tehnologiju, koja je bila prevelika da bi se osobno donijela na izložbu.

Konferencije

Stajati ispred sobe pune stručnjaka iskustvo je visokog pritiska, osim briga hoće li vaša tehnologija raditi ili ne, zaokupiti publiku zainteresiranom do samoga kraja,predstavlja ogroman izazov.

Privucite njihovu pažnju i nikada joj ne oduzmite očaravajući 3D sadržaj koji pretvara bilo koju prezentaciju u holografski vizualni doživljaj.

Bilo da se radi o otkrivanju tajni funkcioniranja novog dijela opreme, otkrivanju najnovijih dizajna proizvoda ili u potpunosti nečeg drugog, vaša će se prezentacija istaknuti.

Vizualni umjetnik i kreativni direktor, Tupac Martir (čovjek odgovoran za neke od najinspirativnijih kreativnih događaja na svijetu, uključujući Coachella), popeo se na pozornicu na Integrated Systems Europe (ISE) 2019. sa završnom prezentacijom, u kojoj je predstavljena HYPERVSN tehnologija. Koristeći 3D vizuale, donio je jedinstven doživljaj u sobi prepunoj kreativnih profesionalaca, koje nije lako impresionirati, sve do sada.

Zabava

Ljudi postaju svjesniji svog okruženja i manje ih zavaravaju “magični trikovi”, dijelom i zahvaljujući internetu, koji pruža krajnji resurs za gotovo sve informacije.

Međutim, zbog priliva informacija, sada stalno tražimo sljedeću veliku stvar u kojoj ćemo se zabavljati. Tradicionalna rješenja više nemaju isti utjecaj kao nekada.

Tražimo futuristička iskustva, stvari koje još nismo vidjeli. Pomoću 3D holografskog sadržaja gledatelji se mogu osjećati kao da su u filmu “Ratovi zvijezda”, privlačeći pozornost vizualnim prikazima visoke rezolucije i stvaraju osjećaj strahopoštovanja i čude se kako to nikada neće zaboraviti.

Svjetski poznati mađioničar i iluzionist, Criss Angel, nedavno je u partnerstvu s HYPERVSN-om podigao svoje revije na višu razinu. Nastojeći pružiti svojoj publici najuzbudljiviji tehnički vođen kazališni doživljaj od početka do kraja, instalirao je dva zida HYPERVSN na ulazu u svoju izložbu MindFreak u planeti Hollywood. To je osiguralo da će u zraku lebdjeti više nego samo magija.

Prodajno mjesto

Moderno iskustvo kupnje, više nije ograničeno na odlučivanje između jednog ili dva proizvoda, kupcima nudi neograničen izbor.

Očaravajuće vizualne slike dvostruko privlače pažnju kupaca i vrijeme boravka. Ovo bi moglo postati razlika između izbora jedne trgovine preko druge.

Budući da se sve veći broj kupaca odlučuje za kupovinu putem interneta, tradicionalne trgovine imaju dva izbora – boriti se protiv trenda ili ga prihvatiti i inovirati.

Svi tražimo bolje načine povezivanja, skrećemo pozornost na svoj brend i učinkovito isporučujemo našu poruku. Bilboardi postaju zastarjeli kada svijet traži inovativnija rješenja.

Prije otprilike dvadeset godina objavljene su prve knjige o Harryju Potteru, koje opisuju čarobni svemir, u kojem su novine i male pokretne slike. U 2019. godini konačno smo bliži toj izvanrednoj stvarnosti.

Integrirani 3D holografski sustavi prikaza mogu se koristiti u zatvorenom prostoru u sve svrhe i mogu se instalirati na otvorenom u prilagođenim instalacijama, kako bi se predstavili visokokvalitetni vizualni materijali koji narušavaju tradicionalno iskustvo oglašavanja. Zamislite da umjesto znaka koji pokazuje najnoviji okus slatkiša oživljava plesni lik 3D tehnologijom. Ne samo da promoviraju slatkiše u ponudi, nego zapravo komuniciraju s Vama i osobno vas pozivaju da uđete u trgovinu.

To je gotovo točno ono što je HYPERVSN učinio s M&M; vraćajući zabavu odmah u slatku industriju. Naša 3D instalacija zaustavila je kupce u njihovim tragovima i izazvala sreću u njima.

Drugi prmjetan primjer je BigBoard Ukraine, koji je tradicionalno autobusno utočište pretvorio u nevjerojatan prikaz 3D tehnologije i svečanog duha, kako bi svijet mogao uživati. Sadržaj su željeli vidjeti ljudi koji putuju i oni koji su tek svratili da vide atrakciju. Možda najimpresivniji dio ove cijele instalacije jest činjenica da je izvedena usred zime, na otvorenom, u uvjetima smrzavanja.

Holografska budućnost

Kako upotreba 3D holografskih slika raste u poslovnom sektoru, možemo biti sigurni u jedno – razvoj. Rješenja koja danas vidimo nastavit će se mijenjati, prilagođavajući se potrebama poslovanja i potražnji unutar industrije, proizvodeći još više inovativnih rješenja.

Dok smo u prošlosti možda tražili da uređaji budu sve manji i manji, danas gledamo na interakciju i vezu. HYPERVSN uzima budućnost u svoje ruke i razvija 3D holografske vizualne materijale koji surađuju s gledateljem. Jedno od naših najnovijih rješenja koristi Leap Motion – pokretom ruke kontrolira se i mijenja način na koji se holografski vizuali kreću i prikazuju.

Ili razmislite o našim razvojnim setovima softvera (SDK) koji tvrtkama pružaju mogućnost personalizacije 3D vizuala prema vlastitim potrebama. Dodavanje elemenata interaktivnosti, uključujući tehnologiju dodirnog ekrana, kontrolu gesta, pa čak i umjetnu inteligenciju (AI) s kojom se može prepoznati spol, starost ili druga karakteristika gledatelja.

U 2018. godini HYPERVSN je predstavio jedan posebno impresivan primjer – prvi holografski automat na svijetu. Debitovao je u Las Vegasu, Nevada. Holografski automat pružio je posjetiteljima priliku da povuku ručku i okušaju sreću i pogode holografski jackpot dobivši tri 3D trešnje zaredom.

Ovo je samo početak. Budućnost 3D tehnologije čeka.

Nemojte ju propustiti!

Upotreba holograma u trgovinama

Admin28 listopada, 2019

Izloženi prozori ostaju prva kontaktna točka svih trgovina, pozivajući tisuće prolaznika da uđu unutra i bolje pogledaju njihovu ponudu. Danas je važnost prikaza prozora još veća nego ikada prije.

Dakle, ako ste netko tko se bavi izazovom dizajna upečatljivih izloga, željeli bismo podijeliti nekoliko savjeta i jedno tajno oružje koje će osigurati da se Vaš zaslon izdvoji iz mnoštva.

Što efekte prikaza izloga čine učinkovitima?

Pozicionirajte robu (slijedeći organizacijske smjernice) na načine koji će privući pažnju kupaca i potaknuti njihovo zanimanje.
Učinite da prozori budu informativni.
Slijedite zahtjeve za osvjetljenjem.
Osigurajte da zasloni prozora ispunjavaju zdravstvene i sigurnosne propise.

Vrste izloga:
Ovisno o vašoj vrsti poslovanja, možete birati između nekoliko stilova prikaza trgovine.

Otvoreni prozori na zaslonu djeluju dobro za odjeću, obuću i namještaj. Njihova prozirna pozadina omogućuje prolaznicima da u pozadini vide kako istaknute proizvode, tako i cijeli salon.

 

Zatvoreni prozori često koriste butici nakita i dodataka koji se fokusiraju na manje predmete.

 

Otočne izložbene prozore obično instaliraju velike robne kuće i supermarketi s puno dostupnog prostora.

 

 

Ugaoni prikazi prozora stvoreni su na uglu prodavaonica. Ova vrsta izloga trgovine posebno je povoljna za otvorene izloge.

 

 

Povišeni prikazi prozora. Ova vrsta prikaza izloga omogućuje trgovcima da stvari postavljaju na razinu očiju i prikazuju samo jedan ili nekoliko proizvoda. Obično ga koriste kozmetičke marke.

Rasvjeta
Pravilna rasvjeta još je jedan način da “fokusirate” svoju robu i skrenete pažnju na svoje proizvode čak i nakon što se vaša trgovina zatvori. Pravilnim osvjetljenjem pod pravim kutom izbjegavaju se sjene i proizvode su lijepo istaknuti, i danju i noću.

Savjeti za vrhunski prikaz izloga trgovina
Iako su osnovni zahtjevi za prikaz izloga ključni za promociju proizvoda, oni nisu dovoljni da odmah privuku pažnju potrošača. Nekoliko je dodatnih aspekata koje treba uzeti u obzir za stvaranje uspješnog prikaza prozora.

Ciljajte svoje kupce
Način na koji se ljudi osjećaju i kako doživljavaju sebe ključan je za vašu ciljanu publiku. Čak i najljepši i najoriginalniji prikaz trgovina neće odgovarati kupcima ako se ne uklapa u njihov životni odabir ili ono čemu teže.

Međutim, ako je Vaša poruka previše specifična, možete odbiti neke svoje segmente kupca. Pa kako to prevladati?

Budite originalni
Biti originalan ključ je uspjeha, ali može biti zastrašujuće pokušati nešto novo. Korištenje postojećih isprobanih pristupa može se činiti najisplativijom opcijom, ali nije. Što više oginalnosti možete stvoriti za svoj vlastiti brend, to će biti bolje.

Pričajte priču
Svaki sjajni dizajn izloga trgovine pripovijeda priču koja povezuje sve predmete koje prikazuje. Poveznice ne moraju nužno biti izravne ili očite, ali proizvodi bi trebali raditi zajedno, a svaki od njih doprinosi općoj temi.

Priča koju ispričate trebala bi pobuditi pozitivne emocije i prodati stil života, a ne proizvode.


3D holografske slike u prikazima prozora

Na današnjem visoko konkurentnom tržištu, trgovački lanci i mala poduzeća morali su osmisliti nove ideje za prikaz prozora kako bi ukrali pažnju publike. Korištenje naprednih tehnoloških rješenja dokazano privlači nove posjetitelje u trgovine.

3D holografski zasloni čine da zaslon vaše trgovine sjaji sa svijetlim, zadivljujućim 3D holografskim slikama.

https://dolly-link.hr/hr/hypervsn-croatia/

 

Proizvodi

SmartV zid
SmartV solo
Hologram osoba

Kontakt

+385 97 6218 673
+385 91 6222 552
info@dolly-link.hr
hologrami@dolly-link.hr
Nikole Šopa 12, 10410
Velika Gorica, Hrvatska

Društvene mreže

Linkovi

Hypervsn video
Promo video
Katalog
Galerija
Kontakt
Blog

Pretplati se na naš newsletter

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
Copyright © 2024. Dolly Link j.d.o.o.
Impressum
 
Politika privatnosti